Dieta nisko węglowodanowa polega na korzystaniu przez 14 dni z góry określonego jadłospisu. Zawiera 3 posiłki dziennie, nadzwyczaj istotne jest przestrzeganie godzin ich spożywania: obiad trzeba zjeść między godz. 12 a 14, natomiast kolację przed godziną osiemnastą. Podstawowe produkty w planie to chude mięso, jajka, warzywa i mała ilość owoców, usuwa jednak produkty zbożowe, słodycze i alkohol. Sugeruje wypijanie 2l wody lub zielonej herbaty dziennie, zezwala na spożywanie czarnej kawy z małą ilością cukru w celu pobudzenia organizmu.
Plusy: - dieta zakłada obniżenie masy ciała na poziomie 8-23 kilogramów przez okres 13 dni - łatwe jak i także szybkie w sporządzeniu posiłki
Wady: - osłabia organizm - łączy się z wielkim ryzykiem wystąpienia złego efektu jo-jo po jej zakończeniu - nie zapewnia dużej ilości witamin i składników mineralnych - jest nadzwyczaj surowa, wymaga wielu poświęceń - stosowanie planu dłużej niż przez 13 dni jest szkodliwa dla zdrowia Próbując wykorzystywać tą dietę powinno się poważnie podejść do tematu dlatego że surowość diety, a także ryzyko jakie niesie dla naszego ciała jest bardzo wielkie. W związku z tym musimy odpowiednio przemyśleć stosowanie tej diety ażeby chęć stracenia na wadze nie wywołała nieodwracalnych zmian w naszym organizmie. Na każdym kroku dobierajmy artykuły z najwyższej półki. W przypadku zauważenie pierwszych alarmujących objawów zalecane jest zaprzestanie stosowania diety i niezwłoczne pójście do lekarza tak aby skontrolować stan naszego zdrowia. Żadna dieta nie może być bardziej ważna od naszego zdrowia, jakie możemy stracić bezpowrotnie.

Tu czytaj więcej: jagody acai gdzie kupić w warszawie